איכס, ג'וק! הקשר בין שירותי ניקיון ואחזקה קבועה לבין מזיקים

מזיקים וחרקים הם בדרך כלל מקור לצרות. לא גדולות מידי חלילה, אבל טורדניות. כאלה שלא נותנות מנוחה. בעיקר לא למפוחדים (והמפוחדות) בצוות העובדים שלכם, שהדבר הראשון שיעדיפו לעשות הוא לטפס על הכסא ולא לרדת משם לעולם. ואנחנו באמת לא צריכים לתאר לכם מה קורה לעובד או לקוח בעת מפגש עם אחת החיות הפחות סימפטיות שיצר הטבע. זהו מפגש לא נעים, מתסכל, גוזל זמן יקר ובעיקר מעיד על מקום מלוכלך ובלתי מטופח.

מהלך ביצוע ההדברה ואחזקת המקום

חברות שירותי ניקיון ואחזקה רבות מציעות בשנים האחרונות לשלב יחד עם פתרונות הניקוי גם שירותי הדברה מקצועיים. הרעיון הוא למנוע מהמזיקים לבלות אצלכם גם בעונות החמות ולאורך זמן רב – לפחות כחצי שנה ועד שנה מיום ההדברה. חיסול המזיקים אם יש בכך צורך מתבצע באופן מיידי ולאחריו תיושם שיטת ההדברה המקצועית על ידי מדביר מנוסה מטעם חברת האחזקה שלכם.

באופן כללי, אחזקת מבנים היא דבר שאין שום טעם לבצע אחת לתקופה. המבנה שבו אתם נמצאים דורש טיפוח ותחזוקה רבים, השגחה קבועה ויכולת לבצע פרויקטים הקשורים בניקיון והדברה תוך זמן קצר ומהירות תגובה מקסימאלית. כל בעל מתחם עסקים וועד בית מבין את החשיבות הגדולה של שירותי ניקיון ואחזקה שוטפים, בעיקר לצורך מניעת מקרים וסיטואציות בלתי נעימות כמו אלה הקשורות בחרקים ומזיקים שונים.

ביום ההדברה ככל הנראה תידרשו לפנות את המבנה לזמן מה על מנת לאפשר לצוות שירותי הדברה המקצועי תזוזה נוחה, הגעה לכל המקומות המתאימים וכן הימנעות שלכם מהימצאות סביב חומרים בלתי בריאים. אולם לאחר ההדברה, תאלצו לשוב ולנקות היטב, לסדר ולארגן את המקום – על אחת כמה וכמה כשמדובר בכניסה למקום חדש שרק נכנסתם אליו וכבר צריך לארגן בו הכל מחדש. וכאן בדיוק נכנס לתמונה נושא שירותי ניקיון ואחזקה: החברה לוקחת את האחריות המלאה גם על טיפול בהדברה וכך גם על סידור המקום מחדש, ניקוי מרצפות, הברקה מקצועית וליטוש המקום שיראה מקצועי, נעים וכמובן חף מחיות בלתי רצויות.

שירותי ניקיון ואחזקה – נושא שאסור להזניח או להתפשר לגביו

על מנת לבחור בחברת שירותי ניקיון ואחזקה הטובה ביותר שגם תדאג עבורכם להדברה במידת הצורך, עליכם לבחור בחברה בעלת ניסיון בתחום שיודעת ומודעת באילו חומרים עדיף להשתמש לטובת הניקוי האיכותי ביותר. חברה שכזו מסוגלת לייצר תדמית איכותית ונינוחה למקום. אם מדובר בבניין מגורים הרי שחברה שכזו תגרום ליצירת אווירה מסודרת, חלל מאורגן וריחני ויצירת רושם של איכות וסגנון חיים ברמה גבוהה. אם המדובר בבניין משרדים או מרכז מסחרי המשתמש בשירותי אחזקת מבנים, ניתן להעניק למקום על ידי הטיפול המתאים והנכון תדמית מרשימה ומקצועית, מזמינה ומאירה פנים שיכולה להגדיל את ביקורי הקהל במקום. אל תהססו לברר כל פרט קטן ושאלה מול החברה ולשאול מול אילו מקומות היא עובדת בנוסף. זהו דבר שיכול להעיד רבות על תפעול ותפקוד החברה במקומות אחרים.

חושבים לקחת חברת ניקיון שתטפל בנושאי הדברה בנוסף? מצויין! בדרך זו תוכלו להישמר מהמזיקים לאורך זמן, להעניק למקום שלכם מראה אסתטי ובלתי מתפשר, מחוטא ובריא למחייה ולשהייה ממושכת והכי חשוב – בעל תוקף ואחריות לכל ביצוע העבודות במקום.

איכס, ג'וק! הקשר בין שירותי ניקיון ואחזקה קבועה לבין מזיקים
דרג עמוד זה

Leave a Reply

Your email address will not be published.