שירותי ניקיון פתח תקווה וראש העין

ניקיון מקצועי בפתח תקווה וראש העין על ידי מומחים זה מור קלין! חברת מור קלין מספקת שירותי ניקיון ברמה הגבוהה ביותר במגוון רחב מאוד של תחומי שירות. בואו גם אתם ליהנות מהמומחים לניקיון שלנו.

להיות חברת ניקיון מובילה זה מחייב!

חברתנו מספקת שירותי ניקיון ללקוחות רבים מידי שנה. על מנת לשמור את הלקוחות שלנו מרוצים יש צורך להתחדש ולהתרענן כל הזמן בשירותים מתקדמים בציוד חדיש, ובשיטות ניהול חכמות. כך אנחנו מבטיחים ללקוחות שלנו שהם תמיד יקבלו את השירות המקצועי, המסור והמיומן ביותר. כי בסוף מה שחשוב הוא התוצאות.

פתח תקווה וראש העין הינן ערים גדולות במרכז אשר קצב הבנייה בהם רק הולך ומתעצם מידי שנה. מידי שנה נבנים בפתח תקווה מאות יחידות דיור וכן מאות מבנים של בתי עסק. בראש העין רק לאחרונה אושרה תוכנית לבניית עשרות אלפי יחידות דיור. ערים מתחדשות מאופיינות בדור צעיר אשר האסתטיקה והניקיון חשובים לו הן בדירות שלהם והן בבתי העסק המקומיים אליהם הם מגיעים.

חברתנו מספקת שירותי ניקיון שוטפים לבתים פרטיים ודירות, על בסיס שבועי, בעיר פתח תקווה וראש העין. כמו כן, אנו מספקים גם שירותי ניקיון לבתי עסק רבים ברחבי ערים אלו.

ניקיון דירות לאחר שיפוץ ובנייה בראש העין ופתח תקווה

הודות לצמיחה הגדלה בבנייה דירות רבות לאחר שיפוץ ובנייה בפתח תקווה זקוקות ליותר מטיפול שוטף. לפני שמאכלסים דירה ובית לאחר שיפוץ ובנייה יש צורך לטפל בצורה אינטנסיבית ברמת הניקיון של הדירה, להסיר כתמים, להוריד סימני צבע ורובה מהרצפה, לנקות חלונות ושיש. בין אם בחרתם לרצף את הדירה בשיש ובין אם בחרתם בגרניט פורצלן, ניקוי מרצפות אלו לא יכול להתבצע בצורה רגילה אלא חייב להשתמש בציוד מתקדם כגון מכונות קרצוף ומכונות ליטוש.

שירותים משלימים לתושבי ראש העין ופתח תקווה

חברתנו מספקת שירותים משלמים רבים לשירותי הניקיון שלנו, כגון: שירותי הדברה ירוקה, שירותי הברקת דקים ופרקטים, שירותי אחזקת מבנים משותפים ועוד.

הצטרפו גם אתם ללקוחותינו המרוצים בפתח תקווה וראש העין!

התקשרו: 050-9079078

שירותי ניקיון פתח תקווה וראש העין
5 (100%) 6 votes