ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ

לקבלת הצעת מחיר

התקשר למספר 050-907-9078
או במייל: info@mor-clean.co.il

ניקיון לאחר שיפוץ

Mor-Clean מספקת שירותי ניקיון לאחר שיפוץ. בניתם בית חדש? שיפצתם דירה ישנה? אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי ניקיון לאחר שיפוץ שיגרמו לכם להרגיש בבית נקי וחדש כפי שחלמתם.

בית חדש ונקי לא ממבט ראשון

אתם מסיימים תקופה של שיפוצים או בנייה, עבדתם קשה על הפרויקט והינה הוא מגיע לסיומו. הבעיה היא כשאתם נכנסים לבית החדש שלכם או לדירה המשופצת היא נראית דהויה, רוויית כתמי צבע, סימני בטון, פסולת מושלכת בכל פינה והחלונות מלוכלכים.  מה שנגלה לנגד עיניכם בתום תקופת הבניה או השיפוץ זה לא המחזה שציפתם לו.

מה עושים? כיצד מתגברים על נזקי הבנייה והשיפוץ?

ניקיון דירה לאחר שיפוץ אינו פעולה פשוטה, על מנת לנקות דירה מנזקי השיפוץ אי אפשר להסתפק בסמרטוט ומגב, חומרי הניקיון הפשוטים שנמכרים בחנויות כלל לא יספקו את התוצאה הרצויה וכן גם הידיים שלנו לא יכולות לספק את עוצמת הניקיון הרצויה. בתהליך ניקיון לאחר שיפוץ חברת Mor-clean מבצעת ניקיון יסודי באמצעות שימוש בחומרי ניקוי מתקדמים המצריכים מיומנות רבה לשימוש בהם, כמו כן אנו מבצעים גם טיפולי קרצוף מקצועי לרצפות שיוציאו ממנו את שאריות האבק והצבע הדבוקים.

חלק מרשימת שירותי הפוסט שיפוץ שלנו הם:

  • קרצוף סמני צבע ואבק מדלתות כניסה ודלתות חוץ
  • ניקיון מסילות תריסים וחלונות
  • מכונת קרצוף או פוליש לרצפה, וניקוי מרצפות
  • הברקת מראות ומנורות
  • ניקיון ארונות מטבח ואמבטיה
  • קרצוף ושאיבת שטחים
  • הברקת פרקטים ודקים

שירותים משלימים לניקיון לאחר שיפוץ:

על מנת ששירותי הניקיון שלנו יהיו מושלמים, יש צורך להשלים את שירותי הניקיון שלנו באמצעות שירותים משלימים כגון: שירותי הדברה, ניקיון שטיחים וניקיון ספות וריפודים. כחברת ניקיון מתקדמת אנחנו חייבים לספק ללקוחותינו כיסוי מלא לכל צרכי הניקיון בבית. אנחנו מאמינים שלקוח שמקבל את כל השירותים במקום אחד חוסך הרבה מאוד זמן וכסף.

ניקיון ואחזקת בניינים

כשבניינים עוברים שיפוץ חדרי מדרגות ולובי  הם זקוקים לידיים מקצועיות שידעו לתת להם את הפתרון המקצועי ואיכותי ביותר לניקיון חלונות, מדרגות מעקות וכן שטחי שירות. חברת Mor-clean מבצעת ניקיון לאחר שיפוץ גם למבנים משותפים בחללים מרכזיים, אזורים משותפים וכן הצעת מחיר משותפת לקבוצות.

לפרטים ומידע נוסף עבור ניקיון לאחר שיפוץ התקשרו עכשיו ונשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת וכדאית.

 

 

 

ניקיון לאחר שיפוץ
5 (100%) 31 votes