וקניתי לי עץ ירוק מפלסטיק: למה זה לא באמת מספיק ואתם עדיין חייבים חברת ניקיון בניינים?

אתם צריכים עורך דין. עכשיו. היום! אתם מבררים קצת פרטים, לוקחים כתובת ומגיעים לפגישת ייעוץ. מה הציפייה שלכם מהכניסה לבניין שבו נמצא המשרד? כמובן שתרצו שהמקום יהיה נקי, מכובד ומרשים. אנחנו לא מנסים לומר חלילה שכל מקום שאין בו אחזקת בניינים ראויה גורם ללקוחות לברוח החוצה, אבל תחזוקה שוטפת בהחלט תעניק ללקוח עוד כמה נקודות בדרך אליכם ותשדר לו באופן סמוי, שכבר עכשיו הוא נמצא בידיים טובות.

קצת על אמת מדאיגה ואיך אפשר לשרוד אותה

המון עסקים קמים ונסגרים בישראל מידי חודש! הנתון הזה מדאיג את כולנו ובטוח שגם אתכם, מנהלי עסקים ומותגים רציניים וחשובים שפועלים למען הצלחתו של מפעל חייהם והעיסוק המרכזי שלכם. לכן, משרד או עסק ששואפים לתשואה הגבוהה ביותר חייבים להתבלט מעל המתחרים ולא לתת ללקוחות שום סיבה להתנגח בכם. טיפים לניהול עסק נכון והמצאת המותג מחדש אמנם אין לנו, אבל אם המשרד שלכם שוכן בבניין משרדים, אנחנו בהחלט יכולים לעזור ולספר לכם מדוע חברת ניקיון בניינים היא בסיס נכון וטוב להגדלת המכירות ולהבלטתכם על פני הרבה אחרים.

חברת ניקיון בניינים עושה הרבה מעבר למה שאתם חושבים

אז מה באמת עושה חברת ניקיון בניינים? הרבה יותר ממה שאתם חושבים. רובנו מדמיינים את עולמם של חברות המתעסקות עם תחזוקת מוסדות כמשהו צר למדי, שמסתכם בשטיפה, אולי קצת שפריצר ועיתון על החלונות ומידי פעם גם פוליש לרצפה. אך האמת היא שכל חברת ניקיון בניינים תורמת משמעותית לטיפוחם של עסקים רבים, שמעוניינים לשקף תדמית מצליחנית ונחשבת ובכך להרוויח יותר, מכל הבחינות. כל חברה שכזו תוכל לחסוך מזמנכם היקר ממילא ולנקות היטב את כל מה שצריך: החל מהריהוט הנמצא במבואה או לובי הבניין, דרך דלפק המודיעין שנמצא בחלק מבנייני המשרדים ועד לפנים המעלית וחדר המדרגות. חשוב מאוד לזכור שכל בניין נוטה להתיישן במהרה, ככל שנכנסים אליו יותר אנשים ועל כן רמת הלכלוך גבוהה יותר וכן יש לתחזק את המקום באופן שוטף גם כדי למנוע מפגעי בטיחות למיניהם כמו סדקים, שברים והתקלפות הטיח. ניקיון סטנדרטי חייב להתבצע מידי יום, כאשר לפחות אחת לחודש מתרחש כאן הרבה יותר: הברקת חלונות, פוליש לרצפה או הברקה קריסטלית (שתשמר את מראה הרצפה ותגרום לה להיראות כמו חדש), ניקוי והסרת כתמים מהריהוט ועוד.

לא רק הלקוחות שלכם ימצאו בנושא אחזקת בניינים חשיבות רבה, אלא גם העובדים שלכם ואתם. שאלו את עצמכם האם הייתם עובדים במקום שנראה מוזנח ומלוכלך כלפי חוץ? האם כאן הייתם מבלים את עיקר זמנכם? האם כך הייתם רוצים לשדר מעמד והצלחה? מחקרים רבים מראים שעובד הפועל בסביבה מטופחת הוא גם מאושר יותר ועובד טוב יותר. לצד כל אלו מצטרף הנושא הבריאותי, כאשר ידוע שישנו קשר חזק מאוד בין סביבה מאובקת או בלתי נעימה לבין היכולות הפיסיות של העובדים שלכם. עובד בריא הוא עובד מאושר יותר והרבה יותר חרוץ!

כל חברת ניקיון בניינים חייבת לייצר תיווך בין הרצונות והמטרות האישיות שלכם לבין הצלחה של ממש ומדובר בנושא שלא כדאי להתפשר בו. שילוב נכון של טיפוח, אסתטיקה וניקיון יכולים לשרת אתכם משמעותית ולהעניק לכם ערך מוסף גדול, הרבה יותר משאר המתחרים.

וקניתי לי עץ ירוק מפלסטיק: למה זה לא באמת מספיק ואתם עדיין חייבים חברת ניקיון בניינים?
5 (100%) 4 votes

Leave a Reply

Your email address will not be published.