ניקוי ספות ריפודים ושטיחים

ניקוי ספות ריפודים ושטיחים

לקבלת הצעת מחיר

התקשר למספר 050-907-9078
או במייל: info@mor-clean.co.il

מור קלין – שירותי ניקוי ספות, ריפודים ושטיחים בטכנולוגיה מתקדמת. ביצועים מושלמים ושמירה מקסימאלית על הריהוט. והמחירים? מפתיעים! בואו לקרוא על החברה שלנו ולא תתאכזבו!

ניקוי ספות

ספות בד נחשבות לספות בעלות מראה חמים, בבתים רבים בוחרים דווקא ספות בד הודות ליופי והנוחות שלהן לעומת ספות עור. יחד עם זאת, לספות בד קיים חיסרון שלא ניתן להתעלם ממנו, ספות בד נוטות להתלכלך, סופגות את הלכלוך שנוגע בהן.

אמנם, ניתן ורצוי להמעיט ככל האפשר באכילה על הספות, אך לא ניתן באמת למנוע את הלכלוך המצטבר. סימנים שחורים על הספה וכתמים זה עניין של זמן בספה מבד, עם היופי מגיע המחיר. ובכל זאת, אין זה אומר שצריך לוותר על העיצוב של הספות. ספות בד אמנם מצריכות תחזוקה אך כאשר מבצעים ניקוי ספות מקצועי אחת לכמה חודשים נהנים מספות נקיות כל השנה והיופי של הספות נשאר בשיאו.

על שירות ניקוי ספות של חברתנו

חברתנו מספקת שירותי ניקוי ספות בשיטה מקצועית המברישה את הספות באמצעות חומרי קרצוף מיוחדים השומרים על הבד, ושואבים ממנו לא רק את הכתמים והסימנים השחורים אלא גם את האבק שהצטבר בתוכו וכלל לא בריא לנשימה. בתום הניקיון הספות יישארו נקיות ויבשות.

ניקוי ריפודים

בדומה לספות ישנם פריטים רבים בבית המרופדים ונוטים להתלכלך כגון כסאות המטבח, כורסא בסלון, ריפוד מיטת הורים בחדר השינה, כריות נוי ועוד. כל אלו אינם צריכים לסבול מפגעי הזמן אלא יכולים להישאר נקיים ומבריקים לאורך שנים כמו חדשים, עם הניקיון הנכון והמקצועי.

ניקוי שטיחים

שטיחים קשה להחליף, הם מהווים את מרכז נוף הבית ועלותם גבוהה מאוד, יחד עם זאת זה לא אומר שחייבים ללכת על בהונות הרגליים ושאסור לאכול על השטיח. החיים על השטיח בניגוד לעבר אינם חייבם להיות כמו במוזיאון, להפך, שטיחים יוצרים אווירה חמימה וזאת בדיוק הסיבה ליהנות מתחושה ביתית ולאכול בשמחה גם באזור השטיחים. חברת מור קלין מספקת שירותי ניקיון איכותי לשטיחים, ניקיון שטיחים אשר בו השטיחים עוברים תהליך שחזור באמצעות חומרים מתקדמים ומכונת ניקוי איכותית המקרצפת את השטיח ושואבת את הנוזלים המלוכלכים בו זמנית, כך מתקבלת התוצאה המבריקה ביותר.

מעוניינים בהצעת מחיר לניקוי ספות ריפוד ושטיחים? התקשרו עכשיו !

ניקוי ספות ריפודים ושטיחים
5 (100%) 22 votes