חברות ניקיון משרדים – כיצד זה מגדיל את מעגל הלקוחות שלכם?

אחד הדברים הכי מדהימים בלהיות עצמאי ולפתוח עסק חדש הוא עיצוב המקום. לסדר את חללי העבודה, לבחור את הריהוט מבלי להתפשר על האיכות ולקשט את הקירות. המטרה היא כמובן תדמית ורושם ראשוני. כשלקוח שלכם מגיע עמכם לפגישה, אתם מעוניינים שהוא יבין מיד שמדובר במקום מקצועי ומרשים בעל חזות דומיננטית וכמובן מסודר. בקיצור ולעניין – הלקוח שלכם רואה כל הזמן את הפרטים הקטנים. הבעיה בדרך כלל מתחילה כאשר העסק שלכם צובר ותק ושנים של עשייה, כשהמבנה מתבלגן, מתיישן ומתאבק, על אחת כמה וכמה אם ביצעתם שיפוצים ועבודות תחזוקה. במצב כזה, דרוש לכם שירות מאת חברות ניקיון משרדים על מנת להתגבר אחת ולתמיד על הבעיה.

ערכים של בריאות, בטיחות ונאמנות למקום העבודה

משרד שאיננו נקי ואסתטי למראה, עלול להתפרש גם בקרב העובדים כמקום בלתי מטופח שניתן לזלזל בו. חשבו על המשרדים או מקומות העבודה בהם הייתם ונסו לחשוב באילו מהם העובדים עצמם היו יותר מסודרים ובאילו לא. סביר להניח שהמבולגנים ביניהם, עובדים במקום שלא משתמש בשירותי חברות ניקיון משרדים בצורה שוטפת ומקובלת. בנוסף לכל אלה יש כאן ערך נוסף וחשוב מאין כמוהו: הבריאות שלכם ושל העובדים שלכם. מקום מאובק ובלתי מחוטא בחדרי השירותים או באזור המטבחון הוא בדרך כלל מקור לצרות ונהוג לומר שמבחינה אנרגטית הדבר תורם באופן סמוי להמון תחושות שליליות. בשנים האחרונות גוברת המודעות לבריאות העובדים ולאיכות החיים במקומות העבודה וברור לחלוטין שעליכם "לזרום" עם הנושא ולבצע ניקיון משרדים כדי להשאיר את העסק שלכם עדכני ובעל נוכחות וכמובן – כזה שיוצר עשייה משגשגת ובריאה למשך שנים.

השירותים שמעניקות חברות ניקיון משרדים

אחד הדברים הראשונים והחשובים שהמשרד שלכם צריך הוא להיפטר ממראה הריצוף הישן, השרוט והמלוכלך. זה שכבר לא משנה כמה פעמים תעבירו עליו סחבה. אם הריצוף שלכם איננו מקרמיקה או גרניט פורצלן, סביר להניח שהוא כבר ממש לא נראה כמו בתקופה שבה קניתם אותו. כל ריצוף סטנדרטי נוטה להתלכלך עם הזמן, להישרט, להינזק ובעיקר – לאבד את הברק. במצב שכזה, לא תאמינו כמה בעלי עסקים ממהרים להחליף את הריצוף או לחפות אותו כדי להסתיר את המראה העגום שקיים. אך בעצם לכל אלה יש פתרון פשוט – ביצוע פוליש לרצפה על ידי חברות ניקיון משרדים, שישחזרו את מראה הריצוף המקורי ולהסיר כל כתם ולכלוך, להעניק לרצפה את הברק שנעלם לה ולהקנות למשרד שלכם מראה נעים, מסודר וחדיש. פוליש לרצפה איננו יקר ומומלץ לבצע אותו פעם בשנה ולהעצים את חוויית השהות בתוך המשרד.

כל עסק עומד בפני תחרות מול המתחרים שלו ומנסה להגדיל את מעגל הלקוחות שלו על פניהם. חנויות ומותגים שאנשים חולפים על פניהם יכולים להיות אחד משניים: מזמינים פנימה או שלא. הרבה מהתחושה האישית של הלקוח האם להיכנס פנימה או לא, טמונה בנראות שלו כלפי חוץ. ניקוי חלונות ראווה לפיכך, הוא הא'-ב' של פני המקום ומעיד רבות על הארגון והמוצרים בחנות, כמו גם היכולת לראותם בצורה שקופה וברורה.

ניקוי חלונות ראווה מתבצע מספר פעמים בשבוע ברכזי עסקים ובקניונים. חלון ראווה נקי ומתוחזק יזמין אליו צופים וככל שזמן הצפייה מתארך (בשניות), כך קיים פוטנציאל רב יותר לכניסה ורכישה. לשם כך מומלץ לעבוד מול חברות ניקיון משרדים שיבצעו עבורכם ניקוי ותחזוקה שוטפת של החלון.

חברות ניקיון משרדים – כיצד זה מגדיל את מעגל הלקוחות שלכם?
5 (100%) 16 votes

Leave a Reply

Your email address will not be published.